A könyvtár értékét, nem a dokumentumok mennyisége határozza meg elsősorban, hanem az elégedett használók száma. A könyvtáros személyisége, hozzáállása, tudása, kreativitása, kapcsolatteremtő képessége is fontosabb lehet, mint maga a dokumentum. A könyvtárral kapcsolatos elégedettség érdekében, együtt kell működnünk szakmai, és földrajzi határokon át.
http://www.gmconsulting.hu/inf/cikkek/308/index.php
Ez előadás tartalma:
- A tényleges használói haszon. Melyek azok?
- A vagyon számbavétele
- Tervkészítés
- A szolgáltatások megvalósítása a célcsoport bevonásával
- Folyamatos felülvizsgálat.
Illetve: válaszok az alábbi kérdésekre, felvetésekre
- Ésszerűsítésre hivatkozva zártak be magyar könyvtárakat, postákat, iskolákat, felrúgva az esélyegyenlőséget, gyorsítva a kistelepülések elnéptelenedését. S a gazdaság sem virágzott fel.
- Olvasókörök és könyvtárak erősíthetik-e egymást, vagy külön-külön vergődnek?
- Melyek a magyarországi tapasztalatok alapján elkerülendő hibák?
- Milyen szolgáltatásokkal válhatnánk a gazdaság hasznára?
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése