2010. június 11., péntek

A könyvtáros legyen törvénytisztelő!


2010 június 1-én, hét vállalkozó társaságában újabb tanúsítvány kaptam! Ezúttal  elsősegélyből! A 12 órás alapképzést, Tóth Katalin és Tóth Bálint előadók  vezették Kishegyesen. Sípos Etelka, a szerbiai vöröskereszt községi bizottságának titkára szervezte. Nem volt könnyű a sokféle ember sokféle elfoglaltságát összehangolni, de a törvény az törvény, a felügyelőség az felügyelőség, a büntetés meg magasabb mint a tandíj. Bár a társadalmi tevékenységekre nézve még nem kötelező, és a könyvtár nem is kimondottan balesetveszélyes hely,  nem tiltakoztam a felszólítás ellen, hisz sose lehet tudni. Ráadásul mikor hajtási engedélyemet szereztem, az elsősegély szóba sem került! Ezt nem értem! Azt is csak sejtem, miért csupán két évre szól a tanúsítványunk.

Nincsenek megjegyzések:

 
Web Statistics